Ημέρα: Μαρτίου 8, 2014

stompbox clone?

Τί είναι αυτό;

Γίνεται να φτιάξεις μόνος σου πετάλι;

Τί! δηλαδή τώρα μου λες να κάτσω να κολλάω αντιστάσεις και πυκνωτές.

Τρανζίστορ και ολοκληρωμένα.

κουμπάκιασκατάκιαποτενσιόμετραδιόδουςλεντάκιαδιακοπτάκια…κι όλα αυτά

για να φτιάξω μόνος μου ένα δικό μου χειροποίητο πεταλάκι;

Καλά…

Το’χεις χαμένο…

μμμμ….

…τώρα που το λες, αν είναι να δώσω 200 γιούρος να πάρω ένα πετάλι εργοστασίου που να ακούγεται, ενώ μπορώ να φτιάξω (περνώντας γαμάτα!!!) 2 για μένα, 1 για το φιλαράκι μου που έχει γενέθλια, και 1 για τον παπά της ενορίας, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτώ….

γκουχουγκουχου…

προφανώς και δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

ή τόσο εύκολα

ή τόσο τσακ μπαμ όσο το να πας στο λόκαλ στορ να αγοράσεις πετάλι.

ή έστω δεν γουστάρουμε τον παπά της ενορίας…

σίγουρα όμως έχει πολύ περισσότερη πλάκα και ικανοποίηση το να το φτιάχνεις μόνος σου..

(τουλάχιστον έτσι δουλεύει σε μένα)

ΕΠΙΣΗΣ

προφανώς και δεν είμαι ο ειδικός πάνω στο άθλημα.

ίσα ίσα μάλλον είμαι απ’τους αρχάριους.

απλά όπως λέει και ο τίτλος …κόλλησα…

και ψάχνω κι άλλους-άλλες που να ψήνονται να προωθήσουμε οδηγίες και εμπειρίες πάνω στο θέμα.

εδώ αργά και σταθερά θα προσπαθώ να ανεβάζω σχέδια και ήχους για να βοηθηθούμε όλοι μαζί.

για να φτιάχνουμε μόνοι και μόνες μας τους ήχους μας.(και όχι μόνο)

για να μας κοροιδεύουν όλο και λιγότερο οι ειδικοί.

τίποτα από ότι θα δείτε εδώ δεν είναι δικό μου. Υπάρχουν εκατοντάδες πολύ πιο παλαβοί απ’ότι μπορούμε να φανταστούμε. Ε…απ’αυτούς μαθαίνω κι εγώ. Και στην ουσία από τέτοια μπλογκ θα «μεταφράζω» και θα ανεβάζω εδώ.

Τέλος καλό θα ήταν να ξέρουμε πως σχεδόν όλα τα πετάλια είναι τόσο κλεμμένα το ένα απ’το άλλο, όσο χρειάζονται οι εταιρίες και οι «vintage» κατασκευαστές για να βγάζουν λεφτά από εμάς.

κάντε ασφάλεια φωτιάς πρώτα απ’όλα

και μετά αγοράστε ένα καλό κολλητήρι

ξεκινάμε

_DSC6951

η πρώτη καταστροφική από αισθητικής και χωροταξικής  απόψεως απόπειρα μου (trotsky drive)

και όσο για τις πρώτες ύλες;

Χρησιμοποιούμε μόνο ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ (όχι αυτές που βλέπετε δηλαδή…)